Suggesties en klachten
Wij doen er alles aan om zo veel mogelijk aan uw wensen te voldoen. Toch blijft kinderopvang en onderwijs mensenwerk en kan er iets gebeuren waarover je niet tevreden bent. Zit je ergens mee, vertel het ons dan! Wij gaan ervan uit dat je eerst met de direct betrokkene(n) tot een oplossing probeert te komen. We kunnen dan gezamenlijk proberen een oplossing te vinden om jouw ontevredenheid weg te nemen.
Klachtenregeling
Onze klachtenregeling in het kort: Je bespreekt uw klacht met degene over wie je een klacht heeft. Indien jouw klacht niet tot tevredenheid is opgelost, wendt je je tot de leidinggevende van de betreffende medewerker en of contactpersoon van IKC Villa Vrolik, deze persoon is intermediair met betrekking tot de klachtenprocedure.
Als je ontevreden bent over de afhandeling, kun je een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Jouw klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, in behandeling genomen.
Klachtafhandeling
Als je ontevreden bent over de afhandeling van jouw klacht en er ook niet uitkomt in een gesprek met betrokkenen, kun je jouw klacht voorleggen bij Klachtloket Kinderopvang, gevestigd in Den Haag of aanmelden bij de Geschillencommissie.
Download meer informatie over de Geschillencommissie
Download het reglement van de Geschillencommissie
Klachtenregeling Bink
We hopen natuurlijk dat je blij bent met onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Of misschien heb je juist een suggestie voor ons, waardoor we ons werk nog beter kunnen doen. Wat het ook is, vertel het ons! Niet tevreden? We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt helaas niet altijd. Heb je een klacht? Bespreek het dan eerst met je vestigingsmanager. Kom je er samen niet uit? Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen op. Als je een klacht hebt, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling.